Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 08:42 - Конспиративна футболна теория с люляков* дъх
Автор: therainss Категория: Спорт   
Прочетен: 1027 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Гледах снощи по БНТ телефонно интервю с президента на "Литекс" Трифон Попов, който призна, че нареждайки на Стойчо Стоилов да извади състава от терена в двубоя с "Левски", не е бил запознат какво предвижда правилника на БФС в подобни случаи. Това им е проблема на повечето футболни босове у нас - че не се интересуват от правилника. Някак са свикнали, че представлявайи "силните на деня", единственото, което трябва да прави централата, е да им играе по свирката и затова не си правят труда да научават законите, засягащи най-популярния спорт.
Ръководството на "Литекс", което доскоро много уважавах заради политиката да налага и да развива млади таланти далеч преди правилника да задължи (макар и донякъде фиктивно) всички тимове у нас да правят същото, започвайки с поне един състезател до 21-годишна възраст в стартовите си състави, започна да ми изглежда като страдащо от шизофрения от момента, в който публично поиска мачът с "Левски" да бъде преигран. Ега ти, сам си вадиш състава от терена и прекратяваш двубоя, а ден по-късно искаш да го завършиш! Това ми прилича на поведението на нашенския министър-председател, който в опозиционния си период громеше като пагубен за родината всеки заем, който държавата теглеше, а когато пак пое управлението на страната, сам започна да тегли на народен гръб като невидял. Но това е друга тема.
А като оставим настрана приказките на "оранжевите" босове за непознаване на правилника, съжаление за постъпката и т. н., аз продължавам да не изключвам теорията, че целия този цирк е бил предварително замислена инициатива от самите тях, защото ми се струва, че Гриша Ганчев търси повод за пред обществото да се отърве от ангажиментите си към "Литекс", за да се концентрира изцяло върху проекта, който гради в ЦСКА. А какъв по-добър повод от това ловчанлии да бъдат извадени от професионалния футбол и бизнесменът от Микре да обяви, че е нерентабилно да инвестира в два аматьорски клуба, затова се спира на по-популярната и съответно по-престижна марка?!
Ясно е, че звучи като твърде сериозна конспирация, но не мога да се отърва от това чувство. Даже по този повод уважаваният от мен музикант Кольо Гилъна ми писа, че съм "турски тъмносин болен мозък и няма да ти се обяснявам защо".  Един мой добър приятел веднъж каза: "Искам да ида на концерт на "Гънс ен роузес" и Аксел да ме набие". Не знам дали ще му се случи, но аз вече имам в биографията си лична обида от друг култов вокалист. Пък и "Контрол" е не по-малко велика група.

*Щото, нали, Ловеч е градът на люляците. Даже "Литекс" значи "люляк" на някакъв си език, май на латински.


Тагове:   футбол,   теория,   бфс,   Литекс,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: therainss
Категория: Забавление
Прочетен: 970157
Постинги: 351
Коментари: 1365
Гласове: 1690
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930