Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2016 00:04 - Година до 30
Автор: therainss Категория: Забавление   
Прочетен: 1200 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.04.2016 00:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Измина цяла година, откакто сътворих словения си шедьовър "Пълнолетие + 10" (нескромно, ама нали имаше там една фраза, че скромността била за хора, които нямали други качества. Пък аз съм изтъкан от качества, били те и отрицателни в по-голямата си част), което означава, че отново е 11 април и аз навършавам 29 г. Дето се вика, няма да съм все млад, но хубав мога да си остана. И да ви кажа, тая година, дето измина, беше предимно спокойна. Толкова спокойна, че животът ми стана почти нормален. Което аз хич не одобрявам, ама обстоятелствата този път ми се наложиха. Ще ги накажа някой ден за това своеволие - ще ми осигуряват те спокоен жвот, ама ха! 
Има от какво да се оплача, де. Работен ден ми е и така не се намериха колеги като на Цветанов, дето да пишат на шефа да ме освободи за днешната смяна. Но това с мед да го намажеш. По-лошото е, че Най-красивата продължава да игнорира съществуването ми... Аз нали ви споменах миналата година, че съм чул по свой адрес "Обичам те" от някои от най-красивите жени на тая планета. По моите представи, де. И, че ако имаше обективи, които да обхващат образа на душата, тези жени щяха да красят кориците на ред списания. Пък баш пред Най-добрата се издъних и тя сега, ако ще да се спъне в мен, няма да ме удостои с поглед, ама вярвам, че все някога на един от двама ни ще му мине! 
И тъй, продължавам да живея. Трупам съществуване секунда  след секунда, така неусетно се насъбират години. 29 вече. Не е кой знае какво число - нито сакрално, нито нищо, но цяла година ще си е моето, следователно - най-хубавото. Числото на един човек, който за свое удоволствие се чувства свободен, но пък, за свое неудоволствие - все по-нормален. Пък като гледам повечето неща, които биват приемани за нормални в тоя скапан съвременен свят, някак не искам да съм едно от тях! По- ще ми е кеф да съм "болен продукт", от онези, за които пееше Митко Воев преди има-няма две десетилетия и половина. Но израствам и се развивам в други времена. То пък едно развитие моето... Не, бе, няма да се оплаквам. Животът е хубав, нали така ни убеждаваше една реклама на "Кока-кола" едно време... Пък вие знаете ли, че в началото тая напитка била зелена? И даже съдържала кокаин докъм 1903-а... или 1905-а, там-тъдява, бахти гнуснята! Но аз така или иначе обичам други газирани истории, които се пенят по-убедително и съдържат към 5% алкохол. Щото ако ги няма петте процента алкохол, вземи си сокче, к"во ще ми се лигавиш с гейската безалкохолна бира?! 
Те т"ва е. Нещо не съм  много увлекателен, губя вдъхновение напоследък. Догодина за юбилея на трите по десет, живот и здраве,  ще се постарая да напиша нещо по-интересно. Пък и през времето между двата рождени дни чат-пат пак ще публикувам по нещичко - къде забавно като напъните на гореспоменатия Цветанов да изглежда интелигентен, къде скучно като филм на Уди Алън. 
Чао засега! 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: therainss
Категория: Забавление
Прочетен: 965918
Постинги: 351
Коментари: 1365
Гласове: 1690
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031