Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2016 18:48 - Учени, изобретете това!
Автор: therainss Категория: Забавление   
Прочетен: 910 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В интерес на истината, все ми се струва, че една голяма част от съвременните т. нар. учени са до известна степен паразити, които само мислят как да изкрънкат още и още и още пари, за да се занимават с уж сериозни проекти, но повечето остават на експериментално ниво и от тях няма никакъв смисъл.

Възможно е и да греша, случва ми се понякога. Но това не е от чак толкова голямо значение в конкретния случай. То в тоя живот кое ли е от значение, ама карай. Няма да се депресираме сега. Депресията налива пари в касичките на лекарствените и/или алкохолните босове, а те са такива алчни копелета, че не ми се ще да ги поощрявам. 

Мисълта ми е друга. Понеже често съм креативен на теория, но на практика идеите си не мога да ги приложа, защото изискват сериозни познания по химия, физика, биология и математика, пък тия науки не са нито футбол, нито криминална литература, никак не ме привличат. 

Затова ще споделя поредната си революционна идея тук, с надеждата някой учен да се добере до блога ми, докато рови из нета за разни там научни публикаци, да се вдъхнови и да разработи необходимата технология. 

Та за какво иде реч... 

Учени, абе изобретете една система, чрез която да се произвеждат бутилки, които колкото и да разклащаш, да не се обезгазирва газираното, което е вътре, бе! Айде, за разните там коли, соди и други вредители на организма ми е все тая, за шампанското пък не е необходимо, щото идеята е да разпени, като го отпушиш, ама поне за бирата, бе! Да се свети името й! Щото няма по-кофти от това, особено с оглед на все по-приближаващото се лято, да си вземеш бутилка студена биричка, да си я отвориш и тя да изригне като гейзер (природен гейзер, не Азис или Евгени Минчев), та половината от пивото да "избяга" за оня дето духа (пак нямам предвид или Азис или Евгени, а просто като израз го казвам). И това, щото някой тъпанар го е разклатил, може и аз да съм бил. 

Някои ще кажат, че с тая кампания за защита на бирата все пак "наливам" в касичката на алкохолните босове, които по-горе малко пооплюх, ама бирата не е алкохол, бе! Вижте даже и в менютата на ресторантите - раздел "Бира" винаги е отделно от раздел "Алкохолни напитки". На някои пивото даже им помага за сутрешно изтрезняване. А и въобще да произвеждаш тази напитка си е благородна кауза, да живеят пивоварите, оле, оле! 

Тъй, че, учените, действайте! Дали ще е от стъкло, пластмаса, някакъв метал, хартия, каучук, метан, газ или каквото там ви хрумне, заемете се да произведете такъв съд за масова употреба в търговските мрежи, дето ако ще и с маструбационна ярост да го клатиш, като се отвори, нищо да не изтича с вулканична непримиримост, че е страшно досадна тая работа! Благодаря предварително! И съм сигурен, че още много мъже и дори жени на тая планета ще ви благодарят. Пък от такава технология и производителите и потребителите на газирани безалкохолни напитки ще намажат, не ще и дума. Тъй че делото ще е благородно кажи-речи за целия свят. 






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: therainss
Категория: Забавление
Прочетен: 969557
Постинги: 351
Коментари: 1365
Гласове: 1690
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930