Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 22:06 - Пич, оправи ми колата!!!
Автор: therainss Категория: Регионални   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
1



Сигурно ви се е налагало да минавате с кола по главния път София-Бургас. На мен ми се налага да го правя всеки ден, най-вече в участъка Стара Загора-Сливен. И, заклевам се, това е не просто изпитание, а истинско проклятие за колата и нервите ми. Шосето е така надупчено, че всяко уважаващо себе си швейцарско сирене би му завидяло. Не ми е за друго, ама в долния десен край на предното ми стъкло има едно стикерче на стойност 67лв., без което аз няма да имам правото да ползвам този път. А когато човек си плаща, иска качествено обслужване, това даже и проститутките го знаят. Не, не съм бил с проститутка, но съм сигурен, че го знаят. И всеки шофьор в България си ги е платил тези пари. Да не говорим колко струва годишната винетка на автобусите, камионите... След като ми омръзна да троша автомобил и нерви, се опитах да предприема нещо. Кметове, общински съветници, омбудсмани - всеки вдига рамене и казва: "Не зависи от мене". Обаждах се и на няколко медии - нищо не предприеха. Само на Екзибит не съм се обаждал, да го помоля:"Пич, оправи ми колата". Няма и да го направя, пък и Екзибит няма да оправи пътя, а той е главният проблем. Нали, като си платя за ремонт на автомоила, утре пак ще го троша по шосето. И не само моят задник тръмбова дупките по него, а на още няколко милиона шофьори, защото почти няма такъв в България, на който да не му се налага поне веднъж годишно да шофира по главния път София-Бургас. А за тези като мен, които го правят по няколко пъти на ден - нямам думи. Съжалявам, но за тези дупки оправдание няма и не може да има, щом хората си плащат за винетките...


Тагове:   оправи,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: therainss
Категория: Забавление
Прочетен: 965975
Постинги: 351
Коментари: 1365
Гласове: 1690
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031