Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2016 18:30 - По Оскаруайлдовски (ама не толкова забавно)
Автор: therainss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1476 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Добър ден, очарователна госпожице! 
 - На Вашите услуги, уважаеми господине! 
 - Аз... извинете, ако Ви прозвучи малко грубо, но нали някои твърдят, че грубостта била новата романтика... Моля Ви да напуснете главата ми! Веднага! 
- Но защо, господине? Та главата Ви е толкова удобна и гостоприемна! Има толкова празно пространство, че мога да се разположа, както си искам и се чувствам много добре. Нима не ми желаете доброто? 
 - Желая Ви го, разбира се, но ми се струва, че става прекалено много за моя сметка. А главата ми, извинете, е пълна с живот. Празна Ви изглежда, само защото, когато Вие се настаните вътре, прогонвате всичко останало. 
- Извинете ме, господине, но Вие самият не желаете да напусна! Защото ако го сторя, ще трябва да се махна най-напред от живота Ви. А това ще е дори по-мъчително за Вас. Вярно е, че за хората няма по-голямо удоволствие от това да се самоизмъчват психически, но сърдечно... 
 - Простете, но... 
 - Няма какво да прощавам, господине! Защото това е истината - аз съм много повече в сърцето Ви. Нещо повече - Вие самият ме затворихте там и само от собствената Ви воля зависи дали ще изляза. 
 - Воля? Ужасно е да имаш воля! Волята е нужна, когато човек трябва да се пребори с нещо, с което всъщнст не иска да се пребори. Дори когато е наясно, че то му вреди, психически или физически, той не иска да се пребори. Защо вие, жените, сте толква жестоки създания? Очаквате от нас да бъдем силни, а същевременно да не се стесняваме да показваме чувствителността си. Да внасяме доза романтика, но без да ставаме "лигльовци", без да умеете сами да посочите къде е границата. Какво, по дяволите, желаете от нас? 
 - От Вас конкретно аз не желая нищо, господине! Нищо, освен да останете част от живота ми. Времето, прекарвано с Вас, е безценно, но не искам да заменям отношенията ни с каквито и да било други. 
- И аз трябва да се примиря с това? Извинете, но не мога! Не мога да спра да се боря за това проклето "нещо повече", госпожице. Искам Вас - такава дива, необуздана, лазеща по нервите ми, привидно повърхностна, а всъщност дълбоко ранима, интелигентна... 
 - Тогава не спирайте, господине! Борете се! Борете се въпреки думите ми! Думите на една жена, досущ като лицето й, често са художествена измислица, особено отправени към мъж, с когото тя официално няма нищо общо, а всъщност не се отказва от вниманието му, често сама го търси и когато той е наоколо, спират да съществуват всякакви други мъже. Бъдете моя мъж, господине! Завоювайте ме! 




Гласувай:
4



1. zax - :)
22.08.2016 18:40
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: therainss
Категория: Забавление
Прочетен: 965938
Постинги: 351
Коментари: 1365
Гласове: 1690
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031